راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی می شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رییس بنیاد مستضعفان و با حضور فرماندار شهرستان راور از زحمات و تلاش های بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور تقدیر کرد و افزود: زحمات مدیران بنیاد در استان کرمان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با توجه به محرومیت های راور و لزوم رسیدگی به حل مشکلات این منطقه درخواست ما این است که این منطقه به عنوان منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی و توسعه منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار عباسی فرماندار راور نیز ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از زحمات بنیاد مستضعفان نیز تقدیر و عنوان کرد: شاخص های محرومیت در شهرستان راور لزوم رسیدگی به حل مشکلات مردم را فراهم ساخته که جا دارد از زحمات نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیگیری این مهم و برگزاری نشست متعدد با مسئولان ارشد نظام در حل مشکلات و محرومیت زدایی از این منطقه تشکر نمایم.

در ادامه فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز ضمن خوشامدگویی به نماینده مردم کرمان و راور و فرماندار این شهرستان افزود: با هماهنگی های انجام شده با استانداران سراسر کشور تلاش شده نقاط محروم شناسایی شود و در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم بهره گیری از خدمات بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی را در این مناطق در دستور کار قرار دهیم. 

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان نیز چند منطقه محروم تعریف شده است افزود: در راستای رفع محرومیت از این مناطق در این خصوص اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به درخواست دکتر پورابراهیمی ضمن موافقت با این درخواست افزود: بزودی رییس بنیاد علوی به شهرستان راور سفر می کند و محورهای محرومیت با هماهنگی فرماندار و دکتر پورابراهیمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس مشخص می شود و برای برنامه زمانبندی از اول تابستان می تواند در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار بگیرد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false