نخستین همایش اشتغال و كارآفرینی كمیته امداد راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ اولین همایش توسعه اشتغال و مدیریت تولید كمیته امداد امام خمینی (ره) راور صبح امروز با محوریت مشاغل خانگی و با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد شهرستان راور در حاشیه این همایش اظهار داشت: یکی از رسالت های کاری مجموعه کمیته امداد بحث محرومیت زدایی و توانمند سازی می باشد و این همایش با هدف معرفی رشته های صنفی صنعتی و مشاغل خانگی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر “مهار تورم و رشد تولید” بنا بر این شد در مجموعه امداد نیز مشاغلی که ایجاد می شود تولید محور بر مبنای توسعه اشتغال باشد و در این زمینه تفاهم نامه هایی با سازمان های مختلف از جمله دانشگاه ها منعقد شده است که در قالب این تفاهم نامه از توانایی های علمی و ظرفیت های دانشگاهی در جهت توسعه اشتغال جهت متقاضیان و مراجعین کمیته امداد استفاده شده است.

رئیس کمیته امداد راور تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی که بحث اصلی محرومیت زدایی را بر عهده دارد مسیر مشخص شده اشتغال را دنبال می کند تا انشاالله بتوانیم در این منطقه شاهد برچیده شدن محرومیت باشیم.

در پایان این مراسم از روئسای بانکهای عامل که همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان داشته اند با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false