احتمال جیره بندی آب در صورت رعایت نکردن میزان مصرف/ کاهش فشار شبکه از ساعت ۲۳ لغایت ۵ بامداد در راور و روستاهای حومه - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان راور طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

به اطلاع مشترکین گرامی می رساند با تداوم موج گرما و افزایش مصرف آب و به تبع آن کاهش سطح مخزن ذخیره آب در روز گذشته با هماهنگی صورت گرفته یکی از چاه های اطراف شهر طبق روال سنوات گذشته همانند بعضی از شهرستان ها برای گذر از بحران و قطع گسترده آب وارد شبکه توزیع شد که بعلت برقی نبودن چاه مذکور شاهد کاهش کیفیت آن علی‌رغم سلامت آب بودیم، لذا برای احترام به نظر برخی همشهریان گرامی چاه فوق از مدار تولید خارج گردید.
با توجه به وضعیت موجود و با افزایش روز افزون مصرف و تداوم گرمی هوا متاسفانه در صورت عدم توجه همشهریان گرامی به مقوله صرفه جویی ناچار به مدیریت فشار در شبکه هستیم. لذا مشترکین محترم برای جلوگیری از قطعی آب و شرایط دشوار بی آبی از مصرف غیرضرور آب خودداری نمایند.
همچنین مقرر گردید برای تثبیت وضعیت شبکه توزیع آب و توزیع عادلانه آن از ساعت ۲۳ شب لغایت ۵ بامداد آب شهر و روستاهای حومه با کاهش فشار و بعضا قطعی روبرو شوند. بنابراین میطلبد مردم با هوشیاری کامل از وضعیت موجود با رعایت مصرف مجموعه آبفا را در خدمت رسانی هرچه بیشتر یاری نمایند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false