مدارس نیمه تمام شهر راور تا اول مهرماه ۱۴۰۲ تجهیز و افتتاح خواهند شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پاریگاه خبری کاروانسرا راور؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور و مهندسین و ناظر پروژه های شهرستان جهت ارزیابی و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام، از مدارس فاطمیه، شهید رجایی، مرحوم نخعی، ساختمان پلاتو و اردوگاه نبی اکرم (ص) بازدید کردند.

رضا هدایتی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در سفر به شهرستان راور گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های اداره کل نوسازی است و در این راستا تمام سعی و کوشش ما بر این است تا این مدارس هر چه سریعتر ساخته و تجهیز گردند.

وی در بازدید از مدرسه فاطمیه گفت: بیش از ۹۰ درصد از ساخت و ساز این آموزشگاه به اتمام رسیده و زیر سازی حیاط نیز انجام شده است و عملیات آسفالت حیاط مدرسه نیز در چند روز اخیر انجام و برای شروع سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در ادامه از مدارس شهید رجایی واقع در بلوار بسیج و مدرسه خیر ساز مرحوم نخعی دیدن کرد و افزود: مدارس شهید رجایی و مرحوم نخعی نیز با پیگیری های صورت گرفته کار ساخت و ساز آنها با سرعت دنبال می شود و برای شروع سال تحصیلی جدید این مدارس نیز به بهره برداری می رسند.

هدایتی در ادامه بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان، از ساختمان پلاتو و حصار اردوگاه دانش آموزی نبی اکرم(ص) نیز بازدید کرد و گفت: پیگیری و تامین اعتبار این پروژه ها نیز در دست اقدام است و با صحبت هایی که با پیمانکار ساختمان پلاتو انجام شده از این پس با سرعت بیشتری عملیات ساخت و ساز این پروژه ادامه خواهد یافت.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false