تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان توسط فرماندار راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ طی مراسمی به مناسبت ۱۷ مرداد “روز خبرنگار” در محل فرمانداری راور از تلاشها و زحمات خبرنگاران فعال و اصحاب رسانه این شهرستان قدردانی بعمل آمد. 

فرماندار راور در جمع اصحاب رسانه در شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس مسائل و مشکلات رسالت بزرگی برعهده دارند، گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت رسانی به مردم هستند که با بیان حقایق و واقعیتها و همچنین در پاره ای از اوقات با انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه شوند.

دکتر رضا عباسی افزود: رسالت یک خبرنگار، آگاهی بخشی منطبق بر حقیقت در جامعه است به گونه ای که در عصر حاضر خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشمان بینای جامعه محسوب می شوند.

وی تأکید کرد: هجمه تبلیغاتی دشمنان از طریق فضاسازی در رسانه ها با هدف تضعیف نظام صورت می پذیرد و همین امر باعث گردیده تا رسالت خبرنگاران برای مقابله با این تهاجم ناجوانمردانه و جنگ ترکیبی بسیار پر اهمیت و خطیر باشد و در این راستا توجه به جهاد تبیین بسیار مهم است

فرماندار راور در سخنان خود با تجلیل از خبرنگاران شهرستان، وضعیت خبری این شهرستان و فعالیت خبرنگاران را مثبت و پویا ارزیابی کرده و برای آنان آرزوی توفیق کرد و افزود: گرچه تا رسیدن به وضعیت مطلوب همه باید تلاش کنیم.

عباسی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان جامعه و مسئولان محسوب می گردند و دقت آنها نسبت به وظایف خطیر و سازنده خود باعث حرکت قدرتمندانه دولت و مسئولین گردیده و موجبات پیشرفت را فراهم می سازد.

در این مراسم که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشت برخی خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از فعالیت اصحاب رسانه تقدیر شد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false