پرداخت وام اربعین به مددجویان کمیته امداد راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ سرپرست کمیته امداد راور اظهار داشت: کمیته امداد آماده ارائه خدمات به زوار اربعین تحت حمایت کمیته امداد است و به منظور فراهم آوری شرایط مناسب و حضور حداکثری مددجویان تحت حمایت در همایش عظیم پیاده روی، به مددجویان تسهیلات زیارتی ارائه می‌ نماید.

جواد افسری با اشاره به برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای فراهم آوردن زمینه اعزام حداکثری زائرین در حماسه پیاده روی زیارت اربعین حسینی (ع)، بیان داشت: این نهاد انقلابی بر اساس وظیفه ذاتی خود بسترهای لازم را برای حضور پرشور مددجویان فراهم نموده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان راور از ارائه تسهیلات پنج میلیون تومانی به تمامی مددجویان کمیته امداد و افرادی که تحت حمایت تبصره ۱۴ می‌باشند و از امداد راور کارت امداد ولایت دریافت نموده اند برای انجام فریضه پیاده‌روی اربعین خبر داد و افزود: این وام به صورت قرض الحسنه و با اقساط ۲۴ ماهه پرداخت می‌گردد. همچنین در صورت تامین اعتبار به این خانوارها کمک بلاعوض نیز اختصاص خواهد یافت.

افسری یکی از شروط زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را ثبت‌نام در سامانه سماح دانست و تصریح کرد: مددجویان گرامی فقط تا اول شهریورماه سالجاری فرصت دارند به منظور دریافت تسهیلات مذکور در این سامانه ثبت نام و جهت دریافت تسهیلات به کمیته امداد راور مراجعه نمایند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false