ورود “حسن پور” به انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور جدی‌تر شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با پایان پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات اولیه مجلس شنیده شد شهباز حسن پور نماینده ۴ دوره مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اینبار از حوزه انتخابیه کرمان و راور نام نویسی کرده است. هر چند كه در دوره هاي قبل انتخابات نیز زمزمه حضور شهباز حسن پور از حوزه انتخابيه كرمان و راور به گوش مي‌رسيد ولی گفته شده که سيرجاني ها عملا نگذاشتند نماينده با تجربه شان از آنها جدا شود اما ظاهرا اينبار انتخابات متفاوتی را با حضور ایشان در حوزه راور و کرمان با دعوت اقشار و گروه‌های مختلف شهرهای این دو شهرستان در این حوزه انتخاباتی شاهد خواهیم بود.

شایان ذکر است از شهباز حسن پور به عنوان شخصيتي پرکار و فراجناحي ياد مي‌شود كه تاکنون در تمامي عرصه ها بسيار قوي ظاهر شده است. چه دوران حضور او در لشکر ثارالله و پشتیبانی جنگ، چه در استانداری و چه ۱۶ سال حضور مداوم در مجلس که از وی چهره ای با تجربه و مردمی ساخته است.

بر اساس گفته کارشناسان، حسن پور در چهار دوره نمایندگی مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در  مجلس، قدم هاي بزرگي براي توسعه سیرجان و بردسیر برداشته به طوری که اين مناطق هم اکنون به قطب صنعت، معدن و فولاد كشور تبديل شده اند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false