آخرین وضعیت اعطای وام و زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در شهر راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مهندس اسماعیل عسکری رئیس اداره راه و شهرسازی راور در رابطه با آخرین وضعیت اعطای وام و زمین در شهر راور جهت ساخت مسکن به خبرنگار کاروانسرا راور گفت: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون به ۲۰۰ متقاضی زمین واگذار شده که تعدادی از آنها پس از دریافت پروانه ساختمانی شروع به ساخت مسکن کرده اند و تعدادی نیز در دست اقدام می باشد.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام جدید جهت این طرح انجام نمی شود ولی در حال رایزنی هستیم تا در صورت تامین زمین و درخواست و افزایش متقاضیان، واگذاری زمین پس از بازگشایی سایت و ثبت نام انجام شود که در این رابطه از طریق کانال کاروانسرا اطلاع رسانی خواهد شد.

عسکری عنوان کرد: تسهیلات نهضت ملی مسکن در راور به دو صورت ۲۰۰ میلیونی ۵ درصد و ۵۵۰ میلیونی ۱۸ درصد به متقاضیان نهضت ملی و کسانی که زمین برای خود داشته باشند و بخواهد از این تسهیلات استفاده کنند اعطا می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در رابطه با طرح های تشویقی قانون جوانی جمعیت نیز گفت: متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر که تاریخ تولد آخرین فرزندشان از ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به بعد باشد زمین ۲۰۰ متری رایگان واگذار می شود بطوریکه سند زمین قطعا به نام والدین (بصورت ۳ دانگ پدر و ۳ دانگ مادر) می خورد.

عسکری همچنین به بند (ه) تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد، بدین‌صورت که کسانی که حداقل ۴ فرزند آنان متولد ۱۳۸۲/۰۱/۰۱ به بعد باشد (زیر ۲۰ سال باشند) یک زمین ۲۰۰ متری به والدین آنها اعطا می شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات بافت فرسوده (مناطق مشخص شد در طرح تفضیلی مصوب شهر راور) نیز به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اعطا می شود که ۱۵۰ میلیون آن با سود صفر درصد و ۲۰۰ میلیون آن با سود ۲۳ درصد (جمعا با سود ۹ درصد) در مناطق مشخص شده بافت فرسوده به شرط داشتن سند ثبتی تعلق می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام تمامی تسهیلات عنوان شده در سایت saman.mrud.ir انجام می شود و شهروندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی بیشتر به اداره راه و شهرسازی واقع در انتهای خیابان ۱۷ شهریور مراجعه کنند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false