سازمان نوسازی مدارس کشور؛ ساخت و تجهیز سالن ورزشی سکودار و تکمیل اردوگاه نبی اکرم(ص) روستای خورند را برعهده می گیرد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مهندس عبدالهی در جریان افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در راور گفت: در سازمان نوسازی مدارس در ۶ ماهه ابتدای امسال روزانه ۱۱ مدرسه یا ۵۰ کلاس درس در کشور به بهره برداری رسیده که در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: در صورتی که آموزش و پرورش یک میلیارد اولیه ساخت سالن ورزشی سکودار در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی را تامین کند و شروع به کار کند ادامه مراحل ساخت و تجهیز این سالن ورزشی، توسط سازمان نوسازی مدارس کشور انجام می شود.

قابل ذکر است: مجموعه ورزشی شهید سلیمانی شامل سالن ورزشی استاندارد، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکیت و زمین والیبال ساحلی می باشد که کلنگ احداث آن در اردیبهشت امسال در راور به زمین زده شده است.

معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد: برای تجهیز و تکمیل اردوگاه نبی اکرم(ص) روستای خورند نیز اعتباراتی در نظر می گیریم.

وی افزود: مدارس دیگری نیز که توسط سازمان نوسازی مدارس در راور در حال ساخت هستند با پیگیری های صورت گرفته کار ساخت و ساز آنها با سرعت دنبال می شود و در هفته اول سال تحصیلی جدید این مدارس نیز به بهره برداری می رسند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false