برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران واحدهای معدنی در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در ادامه جلسات شورای کارگری جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران واحدهای معدنی صبح امروز شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ با حضور دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و دکتر عباسی فرماندار راور، مهندس متصدی مدیرعامل شرکت ذغال سنگ استان و تعدادی از کارگران در محل سالن شهید رجایی فرمانداری راور برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا کارگران مسائل و مشکلات و مطالبات خود پیرامون حقوق و مزایا، خلاء بیمه ای، حق ایثارگری و… بیان نموده و سپس مهندس متصدی با اشاره به جلسات هماهنگی و برنامه ریزی قبلی انجام شده گفت: شرکت ذغال سنگ یک شرکت تولیدی است و باید درآمد داشته باشد تا هزینه ها پوشش داده شود و درآمد هم با افزایس تولید حاصل خواهد شد.

وی افزود: خلاء بیمه ای کارگران مربوط به سالهای ۸۲ تا ۸۸ می باشد که واحدهای کارگری توسط بخش پیمانکاری اداره می شده است. اصلاح ضریب شغلی نیازمند اصلاح قانون وکار کارشناسی می باشد.

در ادامه دکتر زاهدی با اشاره به شعار سال گفت: مطالبه رهبری هم جهش تولید می باشد. با افزایش تولید، مشکلات حل و فصل خواهد شد. در سایه تعامل و همفکری و با برنامه زمان بندی در راستای افزایش تولید همت شود. دارایی های شرکت باید در راستای فناوری و به روزرسانی تجهیزات و امکانات تولید باشد. با امکانات و تجهیزات فرسوده نمی توان افزایش تولید داشت. بهینه سازی و دنبال سرمایه گذار خوب باشید مطلوب است. سرمایه گذار هم زمانی ورود پیدا می کند که سود اقتصادی خوبی باشد.

در پایان‌ مقرر شد: با پیگیری دکتر زاهدی جلسه ای با وزیر صمت به منظور استفاده از ظرفیت سازمان‌های متخصص به عنوان متولی شرکت زغال سنگ برای حل و فصل مسائل و مشکلات کارگران در دستور کار قرار گیرد. و همچنین جلسه هم اندیشی پیرامون افزایش تولید طی هفته جاری در محل شرکت ذغال سنگ استان و با حضور تعدادی از کارگران برگزار گردد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false