اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان راور انتخاب شدند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با حضور فرماندار، دادستان و رئیس دادگستری، رئیس ثبت احوال و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان، ۸ نفر معتمد اصلی و ۵ نفر معتمد علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شهرستان راور انتخاب شدند.

دکتر عباسی فرماندار راور در این جلسه ضمن تبریک پیروزی های جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، با ارائه آماری از مشارکت در پیش ثبت نام کاندیداتوری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور و مقایسه آن نسبت به دوره های قبل گفت: علیرغم توطئه های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی، ثبت نام در کاندیداتوری دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های قبل افزایش داشته که این امر این نشان از نشاط و افزایش مشارکت سیاسی در کشور است.

فرماندار راور در خصوص انتخاب ۳۰ نفر از معتمدین هیئت اجرایی گفت: از بین شخصیت های دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و حقوقی شهرستان جمع ۳۰ نفره معتمدین شهرستان را برای انتخاب ۸ نفر معتمد اصلی و ۵ نفر معتمد علی البدل هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان را انتخاب نمودیم که مورد تایید هیات نظارت بر انتخابات قرار گرفت. انشالله با عنایت خداوند و همراهی هیئات اجرایی و نظارت انتخابات زمینه مشارکت حداکثری شهرستان راور را در انتخابات فراهم آوریم.

در ادامه محمد محمودی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان راور ضمن تشریح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که اعضای هیئات اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان باید در چارچوب قانون حرکت کنند تا به دور از هر گونه شائبه و حاشیه ای بتوانیم انتخاباتی سالم، پرشور و در سایه امنیت برگزار نماییم.

در پایان جلسه و پس از رای گیری آقایان علی علی آبادی، حسن قوام آبادی، محمد رستمی، محمدرضا جلال آبادی، محمود غفاری، حسین اثنی‌عشری، سیدحسین عباسی، محمد کاربخش به عنوان ۸ عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان راور انتخاب شدند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false