برگزاری یادواره شهدای جامعه حقوقدانان استان کرمان به میزبانی شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ نخستین جلسه نشست ستاد بزرگداشت حقوقدان بسیجی قاضی محمد نوروززاده راوری، شهید شاخص دادگستری استان کرمان، در شهرستان راور برگزار شد و آغاز به کار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب و مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهید حسن توکلی دادگستری شهرستان راور، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت حقوقدان بسیجی، شهید قاضی محمد نوروززاده راوری برگزار شد و آغاز به کار کرد که این ستاد در سطح شهرستان فعالیت می کند و در راستای آن کمیته های تخصصی نیز راه اندازی می شود.

مجتبی استوارزاده در این نشست که با حضور کاربخش رئیس دادگستری، عباسی فرماندار، ملامحمدی جانشین مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان، مرشدزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، قاسم نوروززاده برادر شهید و جمعی از مسئولین در محل سالن کنفرانس شهید نوروززاده دادگستری شهرستان راور برگزار شد، بیان کرد: امسال شهید حقوقدان بسیجی، قاضی محمد نوروززاده راوری با ویژگی‌های بارز حقوقی و شخصیتی به عنوان شهید شاخص دادگستری استان کرمان برگزیده شده و تلاش می‌شود با تشکیل کمیته‌ها و خلق آثار متنوع نسبت به معرفی شایسته او به نسل امروز اقدام شود.

مسئول کانون بسیج حقوقدانان دادگستری راور با بیان اینکه همکاری همه جانبه مسئولین و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان در برگزاری نخستین یادواره شهدای حقوقدان ضروری است، افزود: همه ادارات و نهادها با تمام ظرفیت خود برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره‌ که در آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان راور برگزار میشود، همکاری کنند و با رویکرد اعتقادی در این امر مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه نسل جوان انقلاب است، افزود: امسال اولین یادواره شهدای حقوقدانان بسیجی استان کرمان با محوریت شهید شاخص دادگستری استان کرمان، قاضی محمد نوروز زاده راوری به میزبانی شهرستان راور با همکاری سپاه ثارالله، دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان، مرکز وکلاء و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، سپاه ثارالله، ستاد فرماندهی انتظامی، دستگاه های قضایی و اجرایی و کانون بسیج حقوقدانان شهید حسن توکلی دادگستری، در آذرماه سال جاری با حضور مسئولان عالی رتبه قضایی و اجرایی استان کرمان، خانواده معظم شهدا و شهدای حقوقدان و مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان راور برگزار خواهد شد.

استوارزاده در پایان خاطر نشان کرد: در آیین سال ۱۴۰۱، با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری و مدیر کل ثبت احوال استان از سند هویتی شهید محمد نوروز زاده راوری؛ در یکصد و چهارمین سالروز تاسیس ثبت احوال در کشور، رونمایی شد.

ملامحمدی جانشین مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در ادامه افزود: شهدا از مفاخر کشور ما هستند و ما در حد امکان فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نمایان می‌کنیم.

وی تصریح کرد: طبق آمار، تعداد ۸ شهید حقوقدان در سطح استان کرمان وجود دارد که شهید محمد نوروززاده راوری نیز یکی از این شهیدان است.

ملامحمدی گفت: با برنامه ریزی مناسب و مشخص کردن کمیته های مورد نظر در اجرای برگزاری یادواره شهید حقوقدان بسیجی، قاضی محمد نوروز زاده راوری، تلاش و همت خود را به کار می‌بریم، که در راس آن اطلاع رسانی کافی در این زمینه است.

گفتنی است؛ مسئولان قضایی و اجرایی و سایر مسئولین با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات، حمایت های خود را در زمینه هرچه بهتر برگزاری یادواره شهدای حقوقدان اعلام کردند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false