آغاز عملیات اجرای بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق به راور با اعتبار بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با پیگیری و حضور محمّد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلان پروژه انتقال برق فشار قوی جهت استفاده صنعتی در شهرستان راور روز گذشته آغاز به کار کرد.

اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به طول ۴۰ کیلومتر از پست دو شهرستان زرند به راور با حضور دکتر زاهدی آغاز گردید و مقرر شده است ۱۴۰ مگاوات برق مورد نیاز صنایع راور را تامین نماید.

به گفته‌ی زاهدی هدف اصلی از ایجاد این خط انتقال برق اولا تامین برق مورد نیاز صنایع فولاد این شهرستان است که تقریبا ۲۰مگاوات برآورد شده است و ثانیا تامین برق مورد نیاز تمامی صنایع شهرستان راور تا ۱۲۰ مگاوات است که در راستای مسئولیت اجتماعی صنایع فولاد جهت تامین برق مورد نیاز صنایع کوچک و مصارف دیگر در شهرستان راور تخصیص داده خواهد شد.

بر اساس اعلام نماینده مردم کرمان و راور با شروع این خط انتقال برق و راه اندازی فازهای توسعه فولاد راور به زودی زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر دیگر از جوانان و متقاضیان اشتغال در فولاد راور فراهم خواهد شد.

وی کارخانه فولاد راور را برکتی برای این شهرستان و استان عنوان داشت که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق تولید و کسب و کار، زمینه ساز مهاجرت معکوس فارغ التحصیلان دانشگاهی، نخبگان و جوانان راوری به زادگاه خود شده است.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false