پیگیری تسهیلات بخش کشاورزی و تعهدات بانک‌های شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در جلسه ای که با حضور مسئول امور بحران سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار راور و روسای شعب بانک‌های این شهرستان و مسئولین ادارات ذی‌ربط شهرستان برگزار شد، دکتر عباسی تاکید کرد: با توجه به خسارات سیل و خشکسالی که در سنوات گذشته و همچنین سال جاری به کشاورزان وارد شده است و با توجه به اینکه کشاورزی یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتزاق مردم این منطقه است و این شهرستان سهم خود را در تولیدات کشاورزی استان به خوبی انجام می‌دهد بایستی که کشاورزان شهرستان حمایت بیشتری شوند.

در ادامه جلسه آقای کریمی مسئول امور بحران سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: پیگیری تسهیلات خشکسالی با اعتبار تخصیصی ۹۹۵ میلیون تومان بوده است که میزان جذب آن در شهر راور ۹۵ درصد بوده است.

همچنین آقای کریمی اعلام کرد که اعتبارات امهال موضوع بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ سهم شهرستان راور ۶.۵ میلیارد تومان بوده که بالغ بر ۹۰ درصد به کارگروه استانی معرفی شده‌اند.

سپس دکتر عباسی جذب تسهیلات سیل دی ماه ۱۴۰۰ و سیل مرداد ۱۴۰۱ و سهم شهرستان و تعهدات بانک‌ها مورد بررسی و پیگیری قرارداد و از رؤسای جهاد کشاورزی شهرستان و بانک‌های شهرستان خواست که سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند و به گونه‌ای رفتار کنند که اعتبار به طور کامل جذب شود و تا جایی که مقدور است در قوانین سخت‌گیری نکنند.

در بخشی از این جلسه که مدیر شعب بانک کشاورزی استان حضور پیدا کرد موارد مذکور با وی از طریق فرماندار مورد تاکید و تبادل نظر نیز قرار گرفت.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false