سفر وزیر صمت به کرمان/ ضرورت تکمیل زنجیره صنایع استان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع وزیر صمت به کرمان و دیدار با فعالان بخش‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی خبر داد.

محمدمهدی زاهدی با اعلام این خبر، اهداف سفر را سرعت بخشیدن به روند اجرایی طرح‌های صنعتی و معدنی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و تجار بیان کرد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات ما از وزیر صمت توسعه صنایع تبدیلی و پیشگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره‌ تامین مواد و تجهیزات صنایع استان کرمان است.

محمد مهدی زاهدی همچنین خواستار رفع مطالبات کارخانه فولاد راور به ویژه مشکلات برق و فولادسازی و پیگیری مطالبات شرکت خورشید کوهستان آریج (کارخانه صباروی راور) شد.

زاهدی دیگر مطالبه از وزیر صمت را انجام تعهدات این وزارتخانه و ایمیدرو در سرمایه‌گذاری ۱۵درصدی از محل دریافت حق مالکانه و حقوق دولتی در توسعه زیرساخت‌های منطقه از جمله توسعه جاده‌ای، ریلی،‌ گمرکات و منابع انرژی و هم چنین سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار از جمله موضوعات مرتبط با محیط‌زیست و منابع طبیعی دانست و بر ضرورت تخصیص پنج درصد از حقوق دولتی به صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی تاکید کرد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false