مراسم معارفه سرپرست اداره صمت راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا؛ فرماندار راور در جلسه‌ای با مسئولین سازمان صمت استان که در محل فرمانداری راور برگزار شد اعلام کرد: مجموع عملکردهای این اداره باید رضایتمندی مردم، اصناف و صنعتگران را همراه داشته باشد، با توجه به ترکیب ۳ وزارتخانه که در قالب صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است به همین نسبت هم باید امکانات لازم به شهرستان‌ها داده شود، باید دقت داشته باشیم که بخش عمده‌ای از معیشت مردم با توجه به وظایف ذاتی این وزارتخانه مربوط به آن است که در این خصوص باید توجه خاص در حوزه اصناف داشت چون از جنس مردم هستند نظارت بر آنان بر حسب قوانین و تکالیف اقتصادی نیازمند مشارکت آگاهانه است لذا باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشت و حمایت‌های لازم را از کسب و کارهای کوچک عملیاتی نمود.

فرماندار راور همچنین خواستار همکاری لازم با دستگاه‌های نظارتی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی دریافت شده از سامانه ۱۲۴ شد.

دکتر عباسی همچنین تعیین تکلیف معادن راکد که می‌تواند در صورت بهره‌برداری درست و صحیح نقش خوبی در اشتغال و افزایش تولید و بهره‌وری داشته باشد از مواردی بود که بر آن تاکید کرد.

توجه و دقت به مقوله صنعت و داشتن برنامه محوری در این راستا با توجه به آمایش سرزمینی از دیگر نکات مورد تاکید فرماندار بود.

در پایان این جلسه از خدمات آقای ابولی در زمان سرپرستی اداره صمت راور تشکر و با حکم رئیس سازمان صمت استان آقای پرویز جلالی به عنوان سرپرست جدید صمت شهرستان منصوب شد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false