تا ۲۲ بهمن ۴۰ کیلومتر از باند دوم جاده کرمان_راور به بهره برداری می رسد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ محمدرضا پورابراهیمی افزود: طبق توافقی که در سفر قبلی به شهرستان راور با مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان انجام شد مقرر گردید مسیر گردنه خراسانی به عنوان اصلی ترین محور که دوبانده شدن این مسیر را با مشکل مواجه کرده بود به طول هفت کیلومتر تا قبل از دهه فجر سال جاری به اتمام برسد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: کار راه سازی در هشت کیلومتر از قطعه دوم این محور نیز نهایی شده و آسفالت آن نیز مورد بازدید قرار گرفته و کار با سرعت در حال پیشروی است که تا اواخر دی ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اظهارداشت: قطعه سوم این محور به طول چهار کیلومتر است که مجموع این سه قطعه ان شاالله تا قبل از دهه فجر آماده و به بهره برداری خواهند رسید.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اینکه مقرر شد عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر از قطعه چهارم دوراهی زرند به سمت راور آغاز شود افزود: توافق با پیمانکار این پروژه درخواست تسریع در روند پیشرفت کار این قطعه است تا در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد

وی گفت: امیدواریم با رفع موانع پیمانکاران و رفع مشکلات تامین مالی که با بانک ها صحبت شده تا از محل ماده ۵۶ تامین مالی شود بزودی این طرح ها به پایان برسند.

پورابراهیمی افزود: قرار است هفته آینده نشستی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به منظور تامین مالی پروژه های راه استان کرمان برگزار شود.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false