بزرگترین کارخانه روکش لاستیک های معدنی با تکنولوژی روز اروپا در راور به بهره برداری رسید - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با پیگیری های مستمر دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بزرگترین کارخانه روکش لاستیک های معدنی با تکنولوژی روز اروپا در خاورمیانه در راور با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در آیین افتتاح این کارخانه گفت: این اولین کارخانه برای تامین روکش و تعمیر تایرهای یوتیار در صنایع معدنی در استان و کشور است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از احداث کارخانه روکش این لاستیک ها وارد کشور می شد و در صورت نیاز به روکش به هیچ وجه قابل تعمیر نبودند.

پورابراهیمی بیان کرد: با راه اندازی این کارخانه، لاستیک های کارکرده‌ای که دارای کیس سالم هستند و فقط به روکش نیاز دارند مجدد به چرخه بهره برداری برخواهند گشت.

وی ادامه داد: احداث کارخانه روکش لاستیک به دلیل کثرت اینگونه لاستیک ها در استان کرمان صرفه جویی زیادی در کمک به معادن محسوب می شود.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: این پروژه برای حدود ۲۰۰نفر به طور مستقیم اعم از نیروهای ستادی، خدماتی، اپراتوری، تولیدی و مهندسی اشتغال ایجاد میکند و به طور غیر مستقیم ۱۵۰۰ نفر مشغول به کار می شوند.

وی گفت: با کاهش هزینه تعمیراتی و جایگزینی لاستیک ها برای معادن که هزینه دلاری و ارزی بسیار بالایی هست مطمئناً این هزینه برمی گردد به کارخانجات و صرف تولید، طرحهای توسعه و گسترش کار و رفاه خواهد شد و رونق بیشتر استان را از نقطه نظر درآمدزایی معادن همراه خواهد داشت.

عکس از امیرعلی محمودی

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false