“رحیمی پور” به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور راور منصوب شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور، در جلسه‌ای که با حضور آقای دکتر عباسی فرماندار، آقای مهندس خسروی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، آقای دکتر خلیلی معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور و آقای مهندس حصیبی معاون اداری و حراست دانشگاه پیام نور و آقای یزدانپناه رئیس شورای شهر در محل فرمانداری شهرستان راور برگزار شد، مهندس محمود رحیمی پور به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور راور منصوب شد.

عباسی فرماندار راور بیان کرد: مسیر توسعه از دانشگاه می‌گذرد و برای داشتن شهری پیشرفته باید دانشگاه‌های متعدد و رشته‌های مختلف و مورد نیاز را داشته باشیم‌.

وی افزود: وقتی توسعه صنعتی و یا حتی کشاورزی را می‌خواهیم بایستی به علم روز مسلط باشیم و متخصصین دانشگاهی موضوعات را در شهر کنار خودمان داشته باشیم و هر موسسه یا کارخانه و یا معدن نیاز به نیروهای متخصص همان رشته دارد ما نباید در راور که سرشار از استعدادهای مختلف است شاهد باشیم برای تامین منابع انسانی از سایر جاها استفاده کنند بدیهی است تا زمانی که دانشگاه‌های مکفی با رشته‌های مختلف و نیازسنجی بر اساس آمایش سرزمینی وجود نداشته باشد قطعاً مشکل خواهیم داشت.

فرماندار راور تاکید کرد: بنده با توجه به اینکه خودم در محیط دانشگاهی بوده و هستم از همه مسئولین دانشگاه‌ها می‌خواهم عقب افتادگی که در این زمینه در راور وجود دارد و نیاز به کار جهادی دارد تا بتوانیم فاصله‌ای که بین ما و بعضی شهرستان‌ها افتاده جبران کنیم.

دکتر عباسی خواستار حضور همه دانشگاه‌ها اعم از پیام نور و آزاد و غیردولتی و دولتی وابسته به وزارت علوم و وزارت بهداشت و جامع علمی کاربردی در این شهرستان شد و از معاون اجرایی دانشگاه پیام نور درخواست‌ کرد که هم رشته‌های دانشگاهی دانشگاه افزایش پیدا کند و هم بحث آموزش‌های مورد نیاز برای توسعه صنعتی شهرستان را به عهده بگیرند.

با حکم خانم دکتر معین الدینی ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان آقای مهندس محمود رحیمی پور به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور واحد راور منصوب و از زحمات آقای دکتر جدیدی در دوران تصدی ریاست واحد راور تقدیر شد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false