مهندسان معدن مفقود شده در منطقه کوهستانی و صعب العبور روستای گزک راور نجات یافتند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند و تیم های امدادی پایگاه هلال احمر گردنه خراسانی؛ به گم شدن و سرگردانی چهار مهندس مفقود شده در اطراف معدن سرب و روی گزک پایان دادند.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت قبل چهار نفر از مهندسین معدن سرب و روی گزک جهت اکتشاف از مقر خود خارج شدند و تاکنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر و یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور تیمی از مأموران پاسگاه حرجند و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده ای هلال احمر گردنه خراسانی با گذر از مسیرهای صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور مهندسین به سمت مناطق کوهستانی گزک شدند و پس از چند ساعت تلاش این تیم ها هر چهار فرد مفقود شده پیدا شدند.

سرهنگ شیخ زاهدی تصریح کرد: به گفته امدادگران، این چهار نفر به سبب طی کردن مسافت های طولانی و گم کردن راه، وضعیت مطلوب و توان حرکتی مناسبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false