نرخ بیکاری در راور بالاترین نرخ در استان کرمان می باشد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در جلسه شورای اداری راور از زحمات نمایندگان اسبق کرمان و راور، آقایان دکتر پورابراهیمی و دکتر زاهدی و تلاش های شبانه روزی استاندار کرمان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با وحدت، همکاری و هماهنگی با برادر و‌ همکار ارجمندم جناب آقای دکتر دوستعلی به عنوان خادمین مردم پیگیر مسائل و مشکلات تا رفع آنها خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان و راور خواستار توجه ویژه به مشکل آب شرب راور و تغییر رویه کشت در حوزه کشاورزی با توجه به کم آبی و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران شد.

وی همچنین تاکید کرد: متاسفانه نرخ بیکاری در راور بالاترین نرخ در استان می باشد و ان‌شاالله امسال با کمک همه‌ی مسئولین و همراهی مردم اقدامات مطلوبی را در حوزه اشتغال انجام خواهیم داد.

قابل ذکر است: در نشست شورای اداری مسائل و مشکلات مهم شهرستان راور از جمله، تنش آبی و مشکل تصفیه آب شرب، تکمیل پروژه محور مواصلاتی کرمانراوردیهوک، اشتغالزایی، توسعه زیرساخت های شهرستان، مشکلات واحدهای آموزشی، تعطیلی دانشگاه پیام نور واحد راور، توسعه صنعت گردشگری در راور مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false