به هشدارهای رهبری در باب افزایش تعداد فرزندان دقت کنید/در سالیان گذشته، مسئولین اشتباه کردند و خانواده ها را به تعداد فرزند کمتر تشویق کردند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه امروز راور به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ابتدا به شان نزول سوره کوثر و در ادامه در باب اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) اشاره کرد و این تسبیحات را دارای برکاتی عنوان کرد.

امام جمعه راور در ادامه به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه زن مسلمان و مقایسه آن با جایگاه زن غربی که ولنکارانه هست و دشمنان می خواهند چهره زن غربی را در سراسر جهان فراگیر کنند اشاره کرد.
وی در ادامه به چندین ویژگی بهترین زنان امت پیامبر بر اساس روایتی از ایشان اشاره کرد و گفت: پیامبر می فرمایند بهترین زنان امت من کسانی هستند که بچه زیاد دارند.
تویسرکانی افزود:به هشدارهای رهبری در باب افزایش تعداد فرزندان دقت کنید که ایشان بارها به داشتن تعداد فرزند بیشتر تاکید دارند و حتی فرمودند که در یک مقطع ای بر اساس شرایط، مسئولین اشتباه کردند و خانواده ها را به تعداد فرزند کمتر تشویق کردند.
وی، زنی که بسیار دوستدار و پرمحبت نسبت به شوهر و فرزندان و کسانی که زیر یک سقف زندگی می کنند، را از دیگر ویژگی ها بر اساس روایت پیامبر عنوان کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی دیگر ویژگی بهترین زنان امت پیامبر را پاکدامن و خویشتندار بودن در مقابل نامحرمان، نگاه و گفتار و اعمال زن آرامش بخش باشد، خودآرایی زن برای شوهر باشد، حرف شنوی از شوهرش داشته باشد، در امور زناشویی هر آنچه که مرد میخواهد زن کوتاهی نکند را برشمرد.
خطیب نماز جمعه راور تاکید کرد: امروزه وقتی اختلافات خانوادگی ارزیابی می شود می بینیم که بیشترشان به همین موارد گفته شده در روایت پیامبر برمی گردند که رعایت نشده اند.
وی در ادامه به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم حافظ منابع طبیعی باشیم و نیاز است مردم و ارگان های مرتبط با منابع طبیعی همکاری کنند و مقام معظم رهبری هم بر این بحث تاکیدات ویژه ای دارند.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false