تیراندازی با اسلحه ی شکاری به شهروند راوری+جزئیات - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛حجت الاسلام بلوچ زاده به خبرنگار کاروانسرا گفت: سحرگاه امروز دوشنبه ٢٧ فروردین حوالی ساعت ۴ صبح یکی از شهروندان راوری توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار می گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب راور بیان کرد: این شهروند راوری که بنام “م.م” و راننده اتوبوس بوده است پس از پایان شیفت کاری خود درحال بازگشت به منزل بوده است که با یک اسلحه شکاری توسط راکب و سرنشین یک موتورسیکلت که سر و صورت خود را پوشانده بودند مورد هدف قرار می گیرد و تیرهای ساچمه ای این اسلحه به پای او برخورد می کند.


وی افزود: در ادامه مجروح به بیمارستان راور منتقل می شود که پس از اقدامات اولیه پزشکی برای تکمیل درمان به بیمارستان کرمان منتقل می شود.
بلوچ زاده خاطرنشان کرد: در خصوص عاملین و ضاربین که بلافاصله متواری شدند دستورات قضایی صادر شده است و نیروی انتظامی با اقدامات پلیسی خود در حال بررسی پرونده است و تاکنون نیز متهمان شناسایی نشده اند.

حجت الاسلام بلوچ زاده تصریح کرد: بنظر می رسد اقدام عاملین این حادثه به دلیل خصومت شخصی و دشمنی بوده است و هیچگونه قصد اخاذی و دزدی مطرح نبوده است.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false