بنیاد برکت باعث خیر و برکت در راور است/باید روند دریافت وام های اشتغال زایی در راور تسهیل شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور ،مهندس اژدری فرماندار راور، دکتر رضایی معاون پشتیبانی بنیاد برکت و جمعی از مسئولین شهرستان راور در محل سالن جلسات فرمانداری راور برگزار شد.
دراین جلسه مالک اژدری بیان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور معین اقتصادی که بنیاد برکت باشد در حال پیگیری است.
فرماندار با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان راور توسط بنیاد برکت افزود: ۶ مدرسه در راور توسط بنیاد برکت احداث می‌شود که دو مدرسه پیشرفت خوبی دارند و مابقی آنها به تازگی زمین مدرسه تحویل پیمانکاران شده است.
وی افزود: در زمینه تامین آب روستایی ۳۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت اختصاص داده شده که جای قدردانی دارد اما تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
اژدری با اشاره به اینکه در تجهیز سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش نیز کمک شده و این سالن در حال تجهیز است، گفت: در تکمیل زورخانه راور و حوزه علمیه راور هنوز اقدامی انجام نشده که امیدواریم با تعهد ایجاد شده، اعتبارات لازم تخصیص داده شود.
فرماندار راور با بیان اینکه طرح‌های مختلف اشتغالزایی در شهرستان راور بررسی شده و افرادی که توانایی اجرای این طرح‌ها را داشتند ثبت‌نام کردند افزود: بسیاری از افرادی که به بانک معرفی کردیم متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام نشدند و مشکلاتی ایجاد شده است که باید روند دریافت وام تسهیل شود.
در این جلسه حجت‌الاسلام علی تویسرکانی نیز اظهار داشت: آثار خدمات این بنیاد در همین مدت کوتاه بعنوان معین اقتصادی در سطح شهرستان مشهود است.
امام جمعه راور با بیان اینکه از پیگیری‌ها و اقدامات بنیاد برکت در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکر می‌کنیم، اما یکسری موانعی است که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: تسهیلات خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان راور در نظر گرفته شده است، اما در دریافت وام‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false