كشف ۴۴٨ كيلوگرم تریاک و حشیش در عمليات یگان تكاوری پليس راور+جزئیات - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ سرهنگ مهدوي نيا گفت: ماموران يگان تكاوري شهرستان راور با انجام كار اطلاعاتي و اشرافيت بر محدوده استحفاظي طي دو عمليات ۴۴۸ كيلوگرم ترياك و حشيش كشف كردند.

فرمانده قرارگاه عملياتي ابوذر فرماندهي انتظامي استان کرمان در تشريح اين عمليات ها افزود: ماموران اين يگان با انجام كار اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان برای انتقال يك محموله مواد مخدر اطلاع يافتند و در اين راستا در محدوده جاده خاکی “بهرام جرد” به يك دستگاه خودرو مزدا مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند.

وی بيان کرد: اين خودرو با سرعت عمل و اقدام عملياتي ماموران متوقف و در بازرسي از آن ۲۰۲کیلوگرم ترياك و ۲ كيلوگرم هروئين كشف شد.

سرهنگ مهدوي نيا در خصوص عمليات ديگر اين يگان هم گفت: ماموران يگان تكاوري راور با اشرافيت اطلاعاتي از ورود يك كاروان پياده حمل مواد مخدر و قصد شوم آن ها برای عبور از محدوده يكي از ايستگاه هاي بازرسي اطلاع يافتند.

وی تصريح كرد: ماموران اين يگان طي عملياتي در محدوده “سه راهي راين” ۸ قاچاقچي پياده را دستگير و در مجموع ۲۱۲ كيلوگرم حشيش از آن ها كشف كردند و در ادامه نيز با سرعت عمل ماموران از يك دستگاه خودروي پژو ۳۰ كيلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده قرارگاه عملياتي ابوذر فرماندهي انتظامي استان در پايان با اشاره به كشف ۴۴۸ كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري ۸قاچاقچي تصريح كرد: يگان هاي تكاوري با پوشش كوير و استقرار در محدوده هاي سخت گذر در راستاي برقراري امنيت و رويارويي با سوداگران مرگ انجام وظيفه مي كنند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false