نشست هم انديشي رئيس تعزيرات حكومتي شعبه راور و زرند با مسئولين اتاق اصناف و بازدید از بازار راور+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ علي آبادي رئيس اتاق اصناف راور در اينباره گفت: آقاي اعتمادی رئیس تعزیرات حکومتی شعبه راور و زرند روز گذشته شنبه در سفر کاری که به راور داشتند بعد از جلسه با آقاي اژدري فرماندار محترم، به اتفاق آقاي منظري رئيس بازرسي فرمانداري و آقاي يزدانپناه مسئول بازرسي اصناف از بازار راور بازديد كردند و سپس در محل اتاق اصناف به اتفاق در مورد تنظیم نرخنامه ها و گرفتن مصوبه کمیسیون نظارت و کمیته نرخ گذاری و همچنین نظارت مداوم بر قیمتها تبادل نظر کردند.

وی افزود: قاضي اعتمادي در اين جلسه بيشتر در مورد نظارت بر بازار توسط بازرسان اتاق اصناف تاكيد داشت و بیان کرد: بنده بيش از اعمال جريمه، به نظارت مداوم بر بازار عقيده دارم.
در اين جلسه پيرامون چگونگي نظارت بر قيمت آهن‌آلات و ميوه و تره بار همچنين وزن نان و كيفيت آرد و پخت نان نيز تصميم گيري شد.
قاضي اعتمادي رئيس تعزيرات حكومتي شعبه راور و زرند بر تعاملات اجتماعي و آگاه سازي افراد صنفي نسبت به كالاي قاچاق و حمايت از كالاهاي ايراني تاكيد كردند.


انتهای پیام/

false
true
true
true
  1. یک واحد صنفی

    متاسفانه با خبر شدم جناب آقای اعتمادی درگذشتن حیف این بزرگ مرد مهربانی و عاطفه که اخلاق و برخوردش با جامعه اصناف شهرستان زرند بینظیر بود و جای تاسف برای مسئولین بی لیاقت شهرستان زرند که قدر زحمات این عزیز از دست رفته را ندانسته و جای تشکر از ایشان با اتهمات صد در صد مخرب و دروغ با زندگی این عزیز از دست رفته بازی کردند . اینشالا خداوند در روز قیامت جواب بدیهایی که به این مرد بزرگوا کردن رو بده و روحشون رو شاد بفرماید.

  2. حمید علی ابادی

    از نرخ منصفانه اقلام که بگذریم…….دزدی و گرانفروشی فروشندگان ب خاطر کمبود اقلامی مانند روغن کجای دلمون بگذاریم ….روغن ۹ تومنی را میفروشن ۱۶ تومن …حرومتون بشه ذره ذره با پول کارگری باید زندگی کنیم….اون موقع دم از انصاف . و بازرسی. هزارتا شعار دگه سر میدین…همتون مثل هم هستین.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false