مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه راور برگزار شد+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه فخریه شهرستان راور با حضور حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه، اژدری فرماندار، حجت الاسلام الله وردی رئیس حوزه علمیه استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی، طلاب و مردم در محل حوزه علمیه فخریه راور برگزار گردید.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه راور ضمن تبریک میلاد فرخنده امام حسن عسکری (ع) جایگاه علم را بسیار با ارزش تلقی و آن را قابل قیاس با پول و مال ندانستند ازاین رو طلاب و اساتید در مسیر علم گام بر میدارند و در نزد خداوند و مردم جایگاه والایی دارند.
وی افزود: خدا را شاکریم که چنین مدرسه علمیه داریم که تاریخ تاسیس آن به ۱۵۰ سال پیش برمیگردد که در دوران طاغوت به مدرسه تحت حمایت آموزش پرورش درآمد و با کمک و مجاهدت مرحوم حجت السلام توکلی به مدرسه علمیه بازگشت، حتی بعضی از طلاب این مدرسه به درجه شهادت نائل آمدند و امروز شاهد هستیم که این مدرسه جایگاه ویژه ای در سطح شهرستان و استان دارد.
وی در پایان از زحمات ٧ ساله حجت الاسلام خواجویی در کسوت مدیریت حوزه تقدیر و برای حجت الاسلام مهدیان ریاست جدید حوزه علمیه فخریه راور آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال کرد.

ارسالی/محی الدینی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false