برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان راور اقدامات خوبی انجام شده است/انشالله با همکاری شهروندان بتوانیم شهری عاری از کرونا داشته باشیم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری فرماندار و رئیس ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان راور به خبرنگار کاروانسرا راور گفت: جا دارد از همکاری و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم عزیز شهرستان راور تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان راور اقدامات خوبی از جمله کنترل مبادی ورودی شهر از ٧ روز پیش آغاز شده و در این رابطه نیروی انتظامی و پلیس راه اقدامات موثری به انجام رساندند و همچنان تعطیلی مراکز ورزشی،هنری، فرهنگی، آموزشی، مراسمات و جشن ها و…را داریم.

فرماندار راور بیان کرد: بازرسان مرکز بهداشت و فرمانداری نیز روزانه در سطح شهر در حال بازرسی هستند و هر روز نانوایی ها، مراکز خرید، پمپ بنزین ها و… بازدید می شوند.

وی تاکید کرد باز هم از همشهریان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی از خانه خارج نشوند مگر برای کارهای ضروری، که انشالله با همکاری هم بتوانیم شهری عاری از کرونا داشته باشیم.

اژدری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه ها، حوزه های علمیه و… در سراسر کشور تعطیل شده اند، همشهریانی که در سایر نقاط استان و کشور زندگی می کنند حتی الامکان در شهرهای محل سکونت خود بمانند و در صورتی که قصد مراجعت به شهرستان دارند حداقل دو هفته در خانه بمانند و در صورت داشتن علائم بیماری حتما به بیمارستان مراجعه کنند.

اژدری در پایان از اعضا ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا شهرستان بابت خدمات شبانه روزی صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false