احتمال مثبت شدن تست کرونای شهروندان راوری طی روزهای اخیر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مرکز بهداشت شهرستان راور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی افزایش تعداد مراجعات موارد دارای علائم و مشکوک به کووید ۱۹ (ویروس کرونا) طی روزهای اخیر در شهرستان راور و احتمال زیاد مثبت شدن تست برخی از این مراجعین؛ از همشهریان گرامی تقاضا می گردد ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود و اطرافیان موارد زیر را جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس و حفظ جان خود و خانواده و شهروندان بطور جدی مورد توجه قرار داده و رعایت نمایند.

🔸۱- رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی از جمله شستشوی مکرر دست ها و رعایت فاصله مناسب و یا استفاده از لوازم حفاظت فردی را کماکان رعایت نمایند.
🔸۲- با توجه به تاکید کارشناسان و متخصصین بهداشت و درمان کماکان از برگزاری هر گونه مراسم و میهمانی و تجمع به هر دلیلی خودداری نمایند.
🔸۳- در منزل بمانید و جز موارد ضروری از حضور در سطح شهر و روستا و مجامع عمومی خودداری نمایید
🔸۴- در صورت وجود علائم سرماخوردگی نظیر تب و سرفه و گلو درد در خود یا اطرافیان به نزدیکترین مرکز درمانی (مراکز روستایی و مرکز شفا و اورژانس بیمارستان) مراجعه نمائید.
🔸۵- در صورت ابتلای نزدیکان به بیماری کرونا ضمن حمایت روحی از بیمار موارد حفاظت فردی و ایمنی را طبق آموزش هایی که از طرف کارشناسان مرکز بهداشت ارائه خواهد شد در دستور کار قرار دهید.
🔸۶- از حضور غیرضروری در مراکز بهداشتی و درمانی و تماس های بی مورد با کادر بهداشت و درمان شهر ستان یا اپراتور ۱۱۵ خودداری نمائید.
🔸۷- اطلاعات دقیق و موثق از طریق کانال های رسمی در فضای مجازی و از سوی مسئولان ذیربط ارائه خواهد شد، لذا از توجه به شایعات و بزرگ نمایی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه و اطرافیان خودداری نمایید.

📝روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان راور

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false