کشف اجزای دو راس قوچ وحشی شکار شده از دو متخلف در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان راور از كشف لاشه دو راس قوچ وحشي از منزل دو متخلف در اين شهرستان خبر داد.

مهندس محمدی گفت: در ادامه تشدید گشت و کنترل و رصد متخلفین، یگان حفاظت محيط زيست با همکاری ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان طی حکم بازرسی اخذ شده از مقام محترم قضایی از منزل دو متخلف اجزای دو راس قوچ وحشی کشف و ضبط گردید.
وي با بيان اينكه در این خصوص دو پرونده تشکیل و تسلیم مقامات محترم قضایی گردیده است افزود: متهمین مزبور طبق مفاد قانون شكار و صيد و آئين نامه اجرايي مربوطه به مراجع قضايي معرفي شدند و در خصوص ضرر و زيان وارده به محيط زيست به ازای هر راس قوچ و میش وحشی به ترتیب دویست و پنجاه میلیون ریال و هفتصد و پنجاه میلیون ریال تعیین گردیده است که در فصل زادآوری به سه برابر افزایش می یابد و متخلفین ملزم به پرداخت ضرر و زیان وارده می باشند.
محمدی با تشكر از برخورد قاطع دستگاه قضايي شهرستان و تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان با اداره حفاظت محيط زيست از شهروندان درخواست نمود تخلفات شكار و صيد و برداشت هرگونه داروهای گیاهی در پناهگاه حیات وحش دربند را از طريق شماره تلفن ۳۳۷۲۸۶۱۰ به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false