خدمات دندانپزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی راور همچنان مختص موارد اورژانسی است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر ایرانمنش رییس درمانگاه تامین اجتماعی راور ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان هستیم و همشهریان عزیز بایستی بیش از پیش دستور العمل های بهداشتی را رعایت نمایند.
وی متذکر شد: خدمات دندانپزشکی در این مرکز همچنان مختص موارد اورژانسی است و مراجعه کنندگان قبل از دریافت خدمات دندانپزشکی بایستی فرم خودغربالگری را تکمیل نمایند.
دکتر ایرانمنش در خصوص نحوه دریافت نوبت دندانپزشکی گفت: نوبت دهی به صورت غیرحضوری انجام می گیرد و مراجعین محترم می توانند از ساعت ۷ صبح با شماره گیری ۰۳۴۳۱۶۲۴۴۰۰ و یا کد دستوری #۳۴۱۴۲۰۴* نسبت به دریافت نوبت برای همان‌روز و روز بعد اقدام نمایند.
وی ادامه داد: با راه اندازی مجدد سیستم نوبت دهی غیرحضوری دندانپزشکی، به هیچ عنوان نوبت حضوری داده نخواهد شد و لازم است مراجعه کنندگان قبل از حضور در درمانگاه نوبت خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.
وی در انتها ضمن تاکید مجدد بر انجام خدمات اورژانسی دندانپزشکی به علت احتمال زیاد انتقال ویروس کرونا حین انجام خدمات افزود: مراجعه کنندگان محترم فقط در موارد اورژانسی نوبت دریافت و به درمانگاه مراجعه نمایند زیرا در صورت تشخیص دندانپزشک محترم مرکز مبنی بر غیراورژانسی بودن خدمت درخواستی مراجعه کننده از انجام آن جلوگیری خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false