۵۲‌ درصد از جمعیت شهرستان راور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان طی سفری به راور با اژدری فرماندار راور دیدار کرد. در این دیدار حسینی مدیرکل تامین اجتماعی گفت: شهرستان راور یکی از شهرستان هایی است که نسبت به میانگین کشوری دارای بیمه شدگان زیادی می باشد. بطوریکه بالغ بر ۵۲‌ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲هزار خانوار در این شهرستان مستمری بگیر این سازمان بزرگ هستند.
حسینی در بحث همسان سازی حقوق مستمری بگیران نیز گفت:این طرح از اول مرداد در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و طبق گفته مسئولین در مردادماه شاهد افزایش حقوق در راستای همسان سازی خواهیم بود و همچنین افزایش های سالیانه مستمری آنها به حسابشان واریز خواهد شد.
وی در ادامه گفت: انتظار داریم که کارفرمایان نسبت به پرداخت حق بیمه خود به سازمان تامین اجتماعی اقدام کنند تا این سازمان بتواند به موقع تعهدات خود را انجام دهد، که خوشبختانه در شهرستان راور با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین محترم بخصوص فرماندار محترم در زمینه افزایش اشتغال و حفظ اشتغال موجود اقدامات خوبی شده است به نحوی که این شهرستان بیش از ۸ درصد افزایش تعداد بیمه شدگان را در سال گذشته دارد که جای تشکر دارد.
در پایان حسینی گفت: طرح های توسعه ای بسیار خوبی در شهرستان راور است که فرماندار راور در حال پیگیری آنهاست و امیدواریم هر چه زودتر تحقق پیدا کند و به اشتغال بیشتر در شهرستان منجر شود و از زحمات فرماندار و مسئولین بزرگوار شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.
مالک اژدری فرماندار راور نیز خواستار افزایش سهمیه بیمه قالیبافان و کارگران صنعت ساختمانی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false