اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر علیرضا اسلامی رئیس شبکه دامپزشکی راور با اشاره به اقدامات نظارتی دامپزشکی بر عرضه فراورده های خام دامی اظهار داشت: طرح تشدید نظارت های دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان، از ۲۵ فروردین ماه سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مصرف کنندگان فراورده های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر و روزانه بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی انجام می شود.

اسلامی تصریح کرد: در راستای مأموریت های محوله و وظایف سازمانی در طول ماه مبارک رمضان عملیات نظارت بر مراکز عرضه از قبیل کشتارگاه، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، کبابی ها، رستوران ها، سردخانه ها، مراکز جمع آوری شیر و خودروهای حمل کننده مواد خام دامی توسط بازرسان این شبکه انجام و با موارد غیربهداشتی برخورد می شود.

وی افزود: بدین منظور شبکه دامپزشکی راور با ساماندهی دو اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت کاری صبح و عصر از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ بر مراکز عرضه نظارت و با موارد غیربهداشتی برخورد می نماید.

رئیس دامپزشکی راور گفت: کنترل و نظارت بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی بدون همکاری شهروندان دشوار است و همکاری و گزارشات مردمی در زمینه موارد غیربهداشتی بسیار مؤثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ارتقاء وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه توصیه می شود شهروندان فراورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز عرضه ای که تحت نظارت شبکه دامپزشکی فعالیت دارند تهیه نمایند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false