تعیین ۴۷ شعبه اخذ رای جهت انتخابات در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری فرماندار راور در جلسه شورای اداری راور گفت: از مردم می خواهیم وضعیت کرونا را واقعا جدی بگیرند چراکه استان ما در وضعیت شکننده ای قرار گرفته است. متاسفانه در سطح شهر تردد کنیم می بینیم در رابطه با کرونا توسط شهروندان عادی انگاری شده و انگار اصلا کرونایی وجود ندارد.

وی همچنین در رابطه با تامین کالاهای اساسی مردم گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مدیران استان مقرر شده تا سهمیه‌ای به شهرستان راور اختصاص یابد تا مردم در بحث کالاهای اساسی مشکلی نداشته باشند.

اژدری خطاب به مسئولین شهرستان تاکید کرد: تا لحظه‌ای که مسئول هستید به وظیفه خود عمل کنید و شبانه روزی به مردم خدمت کنید، بخصوص به مردم نجیب و قدرشناس راور

وی در ادامه به خدمات انجام شده به مردم از جمله آسفالت معابر، لایروبی قنوات، زیرساخت های برق، آب و مخابرات و همچنین ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرستان طی دو سال گذشته، فعال شدن معادنی که چندین سال دچار تعطیلی شده بودند و ایجاد اشتغال برای ۴۸۲ نفر طی یکسال گذشته (بر اساس تایید اداره تامین اجتماعی) و همچنین در بحث راه سازی بخصوص جاده راور_کرمان که چندین قطعه از این مسیر آماده افتتاح است و …اشاره کرد.

فرماندار راور همچنین به خروج اولین محصول کارخانه فولاد راور طی یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: محصول تولید شده در کارخانه فولاد راور ۹۸ درصد کیفیت و آلیاژ آهن اسفنجی را دارا می باشد که اتفاق مبارکی است.

وی در بحث انتخابات نیز از تایید صلاحیت ۱۰۰ درصدی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر راور و هجدک از سوی هیئت نظارت و هیئت اجرایی خبر داد.

فرماندار همچنین از در نظر گرفتن ۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان راور جهت امر انتخابات خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۷ شعبه ثابت هستند و ۱۴ شعبه بصورت سیار در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه سیار نیز در بخش کوهساران جهت امر رای گیری در نظر گرفته شده اند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false