کشف دو مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال و توقیف ۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ ابوالفضل فرحبخش در این خصوص بیان کرد: این تعداد ماینر با همکاری و تلاش مأموران پلیس آکاهی دایره ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی و کارکنان اداره برق و با دستور و در حضور مسئولین قضایی شهرستان، کشف شد.


وی بیان کرد: ماینرها از دو واحد غیر مجاز کشف و جمع آوری و در این رابطه چندین متهم شناسایی شده است و تحقیقات جهت شناسایی سایر رابطین و فعالین ادامه خواهد داشت.

رئیس دادگستری راور اظهار کرد: متأسفانه بخشی از کمبود برق مربوط به استفاده غیرقانونی از برق برای تولید ارز دیجیتال است

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به شدت با استخراج کنندگان ارز که غیرقانونی است برخورد می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از مکان‌های مشابه به اداره برق و مراجع انتظامی اطلاع دهند.

استوار زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور نیز در تکمیل خبر اظهار کرد: پس از وصول گزارش مامورین خدوم پلیس آکاهی شهرستان راور، مبنی بر استفاده غیر مجاز از تجهیزات برق شهرستان و وجود کالای قاچاق ممنوع، تیمی از مامورین مجرب آن یگان با دستور قضایی به محل اعزام و با درایت مامورین تعداد قابل توجهی دستگاه ماینر کشف گردید.

وی در ادامه افزود: در صورت استفاده غیرمجاز مشترکان از انرژی برق برای استخراج رمز ارز مطابق قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، گاز و فاضلاب مصوبه‌ سال ۱۳۹۶ با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

استوارزاده با اشاره به ریسک بالای فعالیت در این حوزه تصریح کرد: علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه رمز ارزها باید به صورت حساب شده و با کسب مجوز و در چارچوب‌های قانونی عمل نمایند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false