استخر سرپوشیده مجموعه کارگری راور با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و حداکثر طی یک سال به بهره برداری می رسد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز گذشته پورابراهیمی نماینده مردم‌ کرمان و راور در بازدید از مجموعه ورزشی در حال احداث اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان راور گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی بخش کارگری مجموعه ورزشی راور وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال های گذشته به اتمام رسیده و اکنون در مرحله بهره برداری است.

وی افزود: بخش استخر سرپوشیده این مجموعه نیز به دلیل عدم تامین منابع مالی متوقف شده و در بازدید امروز و توافق انجام شده با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون مقرر شد منابع ریالی برای اتمام و تامین تجهیزات و تاسیسات نهایی شود.

پورابراهیمی بیان کرد: حدود ۱۴ میلیارد تومان میزان منابع مورد نیاز این پروژه خواهد بود که اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده و امیدواریم ظرف بازه زمانی حداکثر یک ساله این پروژه به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سالن های ورزشی ساخته شده نیز بخش زیادی از آنها نیازمند حضور مجموعه مختلف برای استفاده است بنابراین فعالان ورزش شهرستان راور و استان کرمان می توانند با توافق با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت مراکز ورزشی موجود آماده بهره برداری استفاده کنند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false