۹۸ درصد شهرستان راور تحت پوشش سیستم دیجیتال تلویزیونی است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ اژدری فرماندار راور در دیدار با سلطانی معاون فنی صدا و سیمای استان کرمان، خضری مدیر فرستنده های تلویزیونی، پوررفیع مدیر ساختمان و تاسیسات و نیکخواه نمایندگی صداوسیما شهرستان با بیان اینکه ۹۸ درصد شهرستان راور تحت پوشش سیستم دیجیتال تلویزیونی است، افزود: راه اندازی سیستم دیجیتال روستاهای ریگ آباد، بریم و … در بخش کوهساران و روستاهای طاشک، بغیجان و … در بخش مرکزی نصب و راه اندازی و همچنین فیبر نوری فرستنده مرکز راور و سیستم (TS3 (HD انجام شده است.
فرماندار در ادامه به راه اندازی سیستم های دیجیتال در روستاهای سهرج، قنات گرم، عباس آباد و گورکانی، گزک، حرجند و…. در چند ماه گذشته اشاره و از زحمات و تلاشهای مدیر، معاونین و کارشناسان صداوسیمای استان در اجرای طرح های فنی و همچنین نمایندگی خبر راور تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه سلطانی معاون فنی صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن ارائه گزارشی در زمینه راه اندازی سیستم های دیجتال در راور و روستاهای بخش مرکزی و کوهساران همچنین به راه اندازی فیبر نوری مرکز راور و همچنین سیستم (TS3 (HD با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اشاره و افزود: پوشش دیجیتال شهرستان با کمک فرمانداری در چند ماه آینده ۱۰۰ درصد خواهد شد.
وی در پایان از حمایت های فرماندار در دو سال اخیر جهت راه اندازی سیستم های صدا و سیما در شهرستان راور صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

م جعفری

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false