فاز دوم اجرای طرح پاکیار در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح پاکیار در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور شهردار، مدیرآموزش و پرورش، کارشناس آموزش ابتدایی و مدیران مدارس ابتدایی شهر راور در سالن شهید بهاآبادی شهرداری برگزار گردید.

رحمت الله رحیمی پور شهردار راور گفت: تا پایان سال جاری تحصیلی بیش از ۴ هزار دانش آموز دوره ابتدایی به عنوان پاکیار شناخته می شوند.

شهردار راور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش در این طرح ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی طرح پاکیار، بتوان شاهد تحوّل در بحث جمع آوری و تفکیک زباله های خانگی باشیم و پاکیاران و خانواده هایشان تلاش کنند تا شهری تمیزتر و پاکیزه تر داشته باشیم.

غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور نیز ضمن قدردانی از زحمات و همکاری مدیران مدارس ابتدایی شهر در جهت پیشبرد اهداف طرح پاکیار گفت: باید از شیوه های به روز و کارآمد استفاده نمود تا تأثیرات طولانی مدت و ماندگاری داشته باشد و نگرش و رفتار دانش آموزان را در زمینه مدیریت پسماند شهری بهینه کنیم.

حسین روحانی دبیر اجرایی و مشاور طرح هم با اشاره به اجرایی شدن این طرح از سال گذشته گفت: امسال فاز دوم طرح پاکیار در تمامی مدارس ابتدایی شهر با هدف بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت مقرر (۹ شب) و در ادامه نیز تفکیک زباله های خشک و تر اجرا خواهد شد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false