بازدید یک‌روزه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از طرح‌های کشاورزی بخش های کوهساران و مرکزی شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با حضور دکتر عباسی فرماندار راور به اتفاق دکتر خیراندیش ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به همراه معاون مدیریت آب و خاک و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از تعدادی از طرح ها در حوزه آب و خاک، دام و طیور بازدید و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا از طرح در حال احداث پرورش مرغ تخمگذار ۳۰۰۰۰ قطعه ای با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی بازدید و جهت پرداخت تسهیلات و رفع مشکل سرمایه ای برای تکمیل طرح مذکور از محل تبصره ۱۸ به محض تخصیص اعتبارات ۱۴۰۱، قول مساعد داده شد.

در ادامه از بند انحرافی روستای حور جهت بررسی و تامین اعتبار برای مرمت بند و مسیر لوله گذاری و از قنوات روستاهای قطروئیه و منطقه فیض آباد از جمله ربع کهن، کهنوج، نصرت آباد و سینکوئیه که بر اثر سیل مرداد ماه سال جاری دچار خسارت و قطع آب شده بودند و کار مرمت و بازسازی آنها به اتمام رسیده بود بازدید بعمل آمد.

همچنین از طرح پرورش شتر ۲۰ نفری که ۵ نفر آنها دو کوهانه جهت اصلاح نژاد می باشد بازدید و جهت توسعه این واحد دستور مساعدت لازم داده شد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false