توقیف خودروهای حامل چوب درختان پسته در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دادستان عمومی و انقلاب گفت: به منظور حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درختان، قطع هر نوع درخت و یا نابودکردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه ها، پارک ها، بوستان ها، باغات و نیز محل هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند در محدوده و حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع است و مرتکب برابر قانون مجازات می شود.

مجتبی استوارزاده در تشریح این خبر گفت: حسب اخبار واصله مبنی بر حمل چوب توسط رانندگان سه دستگاه خودرو در شهرستان راور، دستورات قضایی لازم مبنی بر استقرار گشت های ایست و بازرسی مامورین انتظامی صادر شد.

وی افزود: در همین راستا مطابق اقدامات صورت گرفته، خودروهای حمل چوپ توقیف و به پارکینگ انتقال یافت، و در این ارتباط رانندگان خودرو ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام قضایی تاکید کرد: قطع بی‌رویه درختان مثمر آسیب های سنگین و جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد می سازد و قطعاً با عوامل دخیل برخورد قاطع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: عوامل بومی و محلی باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند و با توجه به گستردگی اراضی و باغات، قطع هر گونه درخت و حمل آنها را به سازمان های متولی و مراجع انتظامی اطلاع دهند، تا اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب راور در پایان، ضمن هشدار جدی به متخلفان خاطر نشان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره به عوامل انتظامی و تشکیل گشت های ایست و بازرسی توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و اداره جهاد کشاورزی حمل و نقل هرگونه چوب فاقد مجوز از محورهای مواصلاتی شهرستان ممنوع بوده و خودروهای حمل، توقیف و به پارکینگ منتقل شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می شود.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false