تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به قشر کارگر شهرستان بکار خواهیم گرفت/پیگیر نامگذاری یکی از معابر شهر بنام کارگر هستیم - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ مسئول خانه کارگر شهرستان راور در دیدار با رئیس شورای شهر را ضمن تقدير و تشكر از زحمات آقای نخعی راد در شورای شهر افزود: خدمت به قشر کارگری فرصتی است برای مسئولین و باید قدر این فرصت را بدانند زیرا این مردم به خصوص قشر کارگری استحقاق خدمت را دارند و ما باید صادقانه باور کنیم به قشری خدمت می کنیم که پیامبر(ص) دستشان را بوسید.


ستار طحان زاده در ادامه به گزارش عملکرده ۶ ماهه دفتر خانه کارگر شهرستان راور پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همدلی سایر عزیزان شاهد خدمت رسانی بیشتری برای این قشر باشیم.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه ما در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای جبهه اقتصاد هم در شهرستان داریم پیشنهاد داد که یکی از خیابان های شهر بنام کارگر نامگذاری شود.
در ادامه رئیس شورای شهر راور ضمن خوش آمدگویی به مسئول خانه کارگر افزود: انشاالله خانه کارگر در شهرستان مایه خیر و برکت برای این قشر عزیز باشد و ما تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به قشر کارگر بکار خواهیم گرفت.
حسین نخعی راد نامگذاری یکی از معابر شهر را بنام کارگر پیشنهاد خوبی دانست و اعلام کرد پیگیر این طرح خواهند بود.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false