دعوت امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه راور جهت حضور پرشور مردم راور در راهپیمایی ٢٢بهمن - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ با توجه به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان راور در ارتباط با کاروانسرا طی پیام های جداگانه ای مردم شهرستان راور را به حضور و شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

  • متن پیام حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور:

از مردم مومن و انقلابی و ولایتمدار شهرستان راور بخصوص جوانهای عزیز می خواهم با حضور گرم و گسترده خودشان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن بار دیگر حمایت و پشتیبانی همه جانبه خودشان را از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی اعلام کنند و یاد و خاطره شهدا عزیز و امام بزرگوار را گرامی بدارند.

  • متن پیام مهندس مالک اژدری فرماندار شهرستان راور:

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای باشکوه و ماندگار خواهند آفرید. امسال نیز همانند سالهای گذشته و با توجه به یاوه گویی های سران استکبار بخصوص آمریکا قطعا مردم با مشارکت و حضور خود در راهپیمایی پاسخ یاوه سرایی های آنها را خواهند داد.

 

  • متن پیام سرهنگ محمد محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور:

“انقلاب ما انفجار نور بود” به شکرانه این موهبت الهی که خداوند به ما ارزانی داشت و به پاس خون های بی شماری که نثار آن شد و باعث عزت و افتخار آفرینی ملت ایران و کشور ایران گشت و به منظور دفاع انقلابی از انقلاب در مقابل یاوه گویان و دشمنان قسم خورده انقلاب که در راس آنها آمریکای خیانتکار و جنایتکار است روز ۲۲ بهمن باحضور پرشور و پرتلاش و همه جانبه اقشار مختلف مردم خصوصاً نسل جوان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مشت محکمی به دهان دشمنان خواهیم کوبید.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false