جمعیت کیفری شهرستان راور ٣۰درصد کاهش یافته است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ دادستان عمومی وانقلاب شهرستان راور از کاهش جمعیت کیفری در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق آمارهای موجود جمعیت کیفری این حوزه در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته بیش از ٣۰ درصد کاهش داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده اظهار داشت: به دنبال راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در این حوزه ثبت و ارجاع تمامی شکوائیه ها به صورت الکترونیک انجام می گیرد که تاثیر به سزای در کاهش هزینه ها و اطاله دادرسی داشته است.
وی افزود: مشخصات کلیه مراجعین به دادسرا در سامانه ثنا به ثبت می رسد و بر همین اساس آمار ثبت ابلاغ الکترونیک در این دادسرا بین ٩٩ تا ۱۰۰ درصد است.
این مقام قضائی اعلام کرد: دادسرای عمومی و انقلاب راور در سه ماهه اول سال جاری رتبه اول را در بین سایر دادسراهای کل استان به خود اختصاص داده است.
بلوچ زاده گفت: طبق اعلام معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان، دادسرای عمومی و انقلاب راور با کسب معدل ۴۵/۱٧ حائز این رتبه در سطح استان شده است.
وی عنوان کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها نیز در این بازه زمانی به نسبت سال قبل کاهش داشته است و برهمین اساس آمار پرونده های مسن جریانی نیز کاهش قبل توجهی داشته است.
دادستان راور در پایان از اقدامات موثر کارکنان قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب که منجر به جلب رضایتمندی عمومی و کسب عنوان برتر در سطح استان شده است تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false