ورود تجهیزات ایستگاه پایش و کنترل کیفی هوا جهت استقرار در شهرستان راور+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مهندس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار کاروانسرا از ورود تجهیزات ایستگاه پایش و کنترل کیفی هوا جهت استقرار در شهرستان راور خبر داد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری فرماندار محترم شهرستان و آقای مهندس غیاثی ریاست محترم اداره راه و شهرسازی در خصوص تخصیص زمین جهت احداث و نصب تجهیزات این سامانه گفت: با توجه به اینکه اخذ اطلاعات موثق از وضعیت آلودگی هوا بر اساس تحلیل داده‌های ایستگاه‌های پایش محیطی که مبنای تصمیم گیری‌های کلان مدیریتی در سطح کشور در کنترل آلودگی هوا انجام می‌شود لذا تجهیزات جهت نصب و راه اندازی ایستگاه وارد شهرستان شد.
محمدی افزود: با نصب ایستگاه مورد نظر آمار دقیقی از میزان ذرات معلق ( pm2.5, pm10) میانگین شاخص کیفیت هوا جهت مطابقت با استانداردهای کیفیت هوا در دسترس خواهد بود.
وی بیان کرد: این سامانه توانایی بالایی در خواندن اطلاعات مربوط به آنالایزرها دارد و تمام محاسبات مربوط به شاخص آلودگی هوا را انجام و میزان غلظت آلاینده ها را مشخص می کند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور خاطر نشان کرد: به منظور تعیین و تشخیص وضعیت اضطراری در مواقع بحرانی آلودگی هوا باید میزان پارامترهای آلاینده هوا به صورت مستمر و دائمی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز سنجش و اندازه گیری شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false