آغاز عملیات اجرایی ساخت بازداشتگاه قانونی (زندان) شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز گذشته با حضور فرحبخش رئیس دادگستری و استوارزاده معاون دادستان شهرستان راور از روند ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، بازدید بعمل آمد.

در حاشیه این بازدید فرحبخش گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی، تسهیل و تسریع امور مربوط به زندانیان شهرستان راور و رفاه حال خانواده های زندانیان و با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی دادگستری راور، عملیلت اجرایی ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، آغاز شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری راور در ادامه اظهار کرد: نظر به اینکه نقل و انتقال متهمان و‌ محکومان به بازداشتگاه شهرستان کرمان، مخاطرات و هزینه های قابل توجهی را به دادگستری و مراجع انتظامی و امنیتی تحمیل می نماید، در نتیجه با تکمیل و اتمام عملیات ساخت بازداشتگاه در شهرستان راور، علاوه بر کاهش هزینه های مادی و معنوی و صرفه جویی در وقت، عمده مشکلات مربوط به زندانیان از جمله انتقال زندانیان و نحوه ملاقات قضات و خانواده های زندانیان با ایشان، نیز مرتفع خواهد گردید.

در ادامه استوارزاده معاون دادستان راور گفت: روند اجرای پروژه ساخت بازداشتگاه راور از سوی دادستانی با جدیت نظارت و پیگیری خواهد شد. امیدوار هستیم با کمک مسئولین در سریعترین زمان ممکن این پروژه به پایان برسد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false