شهید گمنام تپه نورالشهدای “اردل” شهید “محمدعلی کرباسی راوری” است/ خانواده شهید با استقبال مردم چهارمحال و بختیاری به دیدار شهیدشان رفتند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور به نقل از مهر؛ بعد از ۳۹ سال خبری پیچیده است، خبری داغ‌تر از رمل‌های سوزان فکه که سال‌ها امانت‌داری کردند؛ اما این‌بار خبر اندکی متفاوت است، این‌بار شهیدی رخ نشان داده است که سال‌ها با نام و نشان «شهید گمنام» کنجی از این خاک روزگار می‌گذراند و این روزها بالاخره پرده از گمنامی‌اش کنار رفت.

خبری که باید ۳۹ سال پیش می‌آمد، اما نیامد و پدر و مادری در حسرت شنیدن آن، سال‌ها به صبر نشستند و چشم به در دوختند و در این چشم انتظاری، دار فانی را وداع گفتند.

اما این شهید بزرگوار سرباز شهید «محمدعلی کرباسی راوری» متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر «۲۱ حمزه» به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می شود. وی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات «بیت المقدس» به شهادت می رسد و پیکر پاکش در منطقه جا می ماند.

اما پیکر شهید «محمدعلی کرباسی راوری» در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان «اردل» به خاک سپرده می شود که با آزمایش DNA هویت وی اکنون بعد از ۳۹ سال شناسایی شده است.

روز گذشته ۲ خواهر این شهید و تعدادی از اهالی استان کرمان برای حضور بر سر مزار برادر شهیدشان به چهارمحال و بختیاری سفر کردند و مورد استقبال مردم شهرستان اردل و استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفتند.

قابل ذکر است: این شهید همچون گذشته در تپه نوالشهدای اردل میهمان مردم این شهر است ولی با این تفاوت که دیگر بی نام و نشان نیست.

شهر اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

م جعفری

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false