رفع نقاط حادثه خیز، نصب علائم، رعایت مقررات رانندگی و برخورد با ‌متخلفین در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان راور با حضور فرماندار راور، رئیس دادگستری، معاون دادستان، معاون فرماندار، شهردار، فرماندهان پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و مدیران راهداری، اورژانس، هلال احمر و آموزش وپرورش در محل فرمانداری راور برگزار شد.

مالک اژدری فرماندار راور در این جلسه به رفع نقاط حادثه خیز و نصب علائم در سطح شهر و جاده ها توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با کمک پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: جهت نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و همچنین آموزش به خانواده ها و نوجوانان و جوانان با برنامه ریزی آموزش و پرورش و کمک سایر دستگاه‌ ها جهت آموزش و اجرای قوانین و مقررات توسط دستگاه های قضایی، اجرایی و راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و … اقدام گردد.

فرماندار به نقش مهم خانواده ها اشاره و خواستار کمک والدین در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی و کنترل فرزندان شد و همچنین حضور دانش آموزان بعنوان همیار پلیس در اجرای طرح های ترافیکی و رانندگی در شهرستان راور را مهم برشمرد.

در ادامه فرح‌بخش رئیس دادگستری شهرستان هم در زمینه اجرای قانون و کمک همه دستگاه ها جهت برقراری نظم و انضباط ترافیکی و مسائل حقوقی آن مطالبی بیان و از آمادگی دستگاه قضایی جهت اجرا و کنترل مسائل ترافیکی خبر داد.

در ادامه استوارزاده معاون دادستان نیز از حمایت جهت اجرای طرح های کنترل ترافیکی خبر داد و افزود: با متخلفین رانندگی برخورد خواهد گردید.

در این جلسه دیگر اعضا پیشنهادات خود در زمینه رفع نقاط حادثه خیز و اجرا مقررات و کنترل تصادفات را ارائه و در پایان مواردی نظیر نصب چراغ راهنمایی و علائم هشدار دهنده، سرعتکاه، اصلاح روشنایی ها و دوره های آموزشی جهت اجرا به تصویب رسید.


م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false