آخرین جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در راور/اعطا تسهیلات ۳۰۰ میلیونی همراه با زمین رایگان به متقاضیان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ اسماعیل عسکری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان راور در رابطه با میزان مشارکت متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به خبرنگار ما گفت: تا تاریخ ۲۰ آذرماه ۶۰۲ نفر از همشهریان در سامانه ثمن جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که ۴۸ نفر تاییدیه های لازم را کسب نموده‌اند و فقط ۳ نفر افتتاح حساب و واریز وجه (۴۰ میلیون تومان) را انجام داده اند.

وی با توجه به عدم همکاری همشهریان و اینکه افراد کمی تاکنون افتتاح حساب و واریز وجه نموده اند، افزود: با چنین شرایطی تعریف پروژه های بعدی نهضت ملی مسکن در راور با مشکل روبرو خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان راور به خبرنگار کاروانسرا گفت: تسهیلات ۳۰۰ میلیونی در شهر راور با اقساط ماهیانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۲۰ ساله (۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله) می باشد. ضمنا اقساط طرح نهضت ملی مسکن برای تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی روستایی، ۴ میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در راور، متقاضیان واجد شرایط که خود زمین داشته باشند تسهیلات ۳۰۰ میلیونی دریافت می کنند و همچنین به متقاضیانی که زمین نداشته باشند دولت زمین رایگان(واقع در شهرک شهید بهشتی راور) به همراه تسهیلات ۳۰۰ میلیونی برای ساخت مسکن اعطا می کند.

عسکری خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آنها جهت دریافت تسهیلات تایید نشده است در صورتی که هیچگونه سابقه‌ی‌ دریافت تسهیلات دولتی مسکن نداشته‌اند جهت راهنمایی به اداره راه و شهرسازی راور مراجعه کنند تا نسبت به حذف سابقه آنها اقدام شود

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false