حفر چاه آب شرب روستای فیض آباد راور پس از تایید کارشناسان آغاز می شود/ایجاد دفتر نمایندگی جهاد کشاورزی در منطقه فیض آباد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ روز سه شنبه جلسه بررسی و رفع مشکلات روستاهای منطقه فیض آباد با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، اژدری فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، دهیاران و شوراهای روستاهای منطقه در تکیه ابوالفضل فیض آباد برگزار شد.

در این جلسه مشکلات روستاها مطرح شد و بنا به درخواست اهالی فیض آباد مبنی بر جانمایی نامناسب چاه آب شرب این روستا، طبق گفته‌ی فرماندار راور؛ حفر چاه پس از بازدید کارشناسان و تاییدیه محل در روزهای آینده، آغاز خواهد شد.

همچنین با توجه به درخواست کشاورزان منطقه مبنی بر ایجاد دفتر نمایندگی جهاد کشاورزی، قرار شد طی چند روز آینده مکانی بعنوان دفتر تجهیز شود و مسئول مربوطه جهت رسیدگی به امور کشاورزان در منطقه حضور یابد.

قابل ذکر است در بحث زیرسازی کوچه ها و آسفالت و همچنین سنگ فرش بعضی از محله های روستا و طرح هادی با حضور عسگری رییس بنیاد مسکن شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد که پس از تامین اعتبار انجام شود.

بنا به درخواست اهالی مبنی بر خطر تخریب پل بین شهرک فیض آباد و روستای کهنوج با وقوع سیلاب بر اثر بارندگی های شدید، ایمن سازی این پل با همکاری اداره راهداری و دهیاری روستا در برنامه قرار گرفت.

همچنین در بحث رفع مشکلات تلفن ثابت و همراه، و بحث سرعت اینترنت روستاها نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

خبرنگار کاروانسرا در منطقه فیض آباد: خانم شبانزاده

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false