بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بغیجان، کهن، تیران، طاشک، ریحان، خورند و قطروئیه - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دیروز جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ مالک اژدری فرماندار راور به اتفاق تعدادی از مدیران شهرستان با حضور در روستای بغیجان مسائل و مشکلات روستاهای غرب راور را بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد

این جلسه که در روستای بغیجان برگزار شد به همراه فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد مسکن، رئیس اداره آب، رئیس منابع طبیعی، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول بسیج ادارات و نماینده جهاد کشاورزی، نماینده اداره برق و جانشین پلیس راه حضور داشتند.

فرماندار راور در این جلسه گفت: در اکثر روستاهای شهرستان راور دهیار انتخاب شده تا مشکلات اهالی زودتر پیگیری و حل شود.

مالک اژدری در بحث آسفالت معابر روستاها تاکید کرد: به هر میزان که توسط دهیاری روستاها زیرسازی معابر انجام شود ما قیر رایگان واگذار و آسفالت انجام خواهد شد چرا که بیش از ۶۰ درصد هزینه آسفالت مربوط به قیر است.

وی در بحث ورزش نیز خاطر نشان کرد: خانه ورزش به تناسب جمعیت روستاهای منطقه ابتدا در خورند و سپس طاشک اقدام شده و در ادامه در سایر روستاها انجام می شود. همچنین در این منطقه از روستاهای راور نیاز به چمن مصنوعی است که باید دهیاری نسبت به زیرسازی اقدام و تامین چمن آن توسط فرمانداری و اداره ورزش و جوانان انجام و احداث می شود.

اژدری در بحث اهدای زمین به جوانان روستاها نیز تاکید کرد: به هر تعداد جوان روستایی که محل زندگی‌شان روستا باشد زمین جهت ساخت مسکن واگذار می گردد.

وی در بحث کنترل ترافیک و امنیت روستاها نیز به تجهیز ورودی و خروجی روستاهای منطقه به دوربین های پایش تصویری و از تخصیص اعتبار در این رابطه خبر داد. و بر پیگیری رفع مشکل تلویزیون روستاها از طریق صداوسیما اشاره کرد.

فرماندار راور در ادامه از پیگیری جهت ساخت مدرسه متوسطه اول از طریق اداره کل نوسازی مدارس و ایجاد اورژانس و پاسگاه انتظامی در منطقه خبر داد.

همچنین در این جلسه برای مشکلات آب شرب و کشاورزی و برق اهالی از جمله ایجاد بندهای خاکی و بتنی جهت تغذیه سفره های آب زیرزمینی، لایروبی قنوات و تخصیص بودجه جهت تکمیل راه طاشک-تیران و سایر مشکلات برنامه ریزی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز به سوالات مردم پاسخ دادند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false